Valorant’ta, özellikle Deathmatch ve Spike Rush‘ta XP kazançları oldukça geniş ölçüde eleştirildi. Riot, 1.08 Yaması’nda bu çağrıları dikkate aldı ve Spike Rush XP‘yi gizlice güçlendirdi ancak uzun sürmeyebilir.
Valorant’ta, özellikle de Ignition Act 2′nin sonuna yaklaştığımız her küçük XP değeri önemlidir. Bu Act sonu ödülleri için veya sadece yeni bir Ajanın kilidini açmak istiyorsanız sizlerin işine gelecektir.
Tipik olarak bunu yapmanın en iyi yolu sadece Rekabetçi veya Unrated oynamaktır.Bu oyun boyu modları, özellikle de kazanan turları hesaba kattığınızda en iyi XP verir.
Öte yandan Spike Rush ve Deathmatch, oynamak biraz sıkıcı olabilir. Ne kadar iyi performans gösterdiğiniz önemli değil, sıraya girin ve XP‘nizi alın. Ancak Riot eskisini biraz daha cazip hale getirebilecek gizli bir değişiklik yaptı. Spike Rush tipik olarak 1.000 XP verir. Ancak Riot, en azından şimdilik oranı artırmaya karar verdi.
Spike Rush artık bir sonraki duyuruya kadar 1.08 Yaması sırasında 1.250 XP verecek.Bu, güncelleme sonrası görevdeki aksaklıklar için geçici bir çözümdür.Geliştirici “tehleach” 17 Eylül’de oyunculara, “Spike Rush maçlarının ikinci yarısında nihai ve yetenek hedeflerine doğru ilerlemeyi saymayan bir hata nedeniyle XP’yi 1.000’den 1.250’ye değiştirdik” dedi.
Hata çözülür çözülmez tekrar değiştireceklerini açıkladı. “Bu hatayı düzelttiğimizde 1000’e geri getireceğiz, ki bu bir sonraki yamadan önce olabilir veya olmayabilir.”
Bununla birlikte, oyuncular güçlendirmenin tadına zaten kavuşurken, Riot, Spike Rush’ın XP oranını 1.250’de tutmak için biraz baskı altında olabilir. Sonuçta, fazladan XP, savaş geçişindeki bu son birkaç aşamayı öğütmeye çalışırken toplanır.