Valorant 1.03 yama notları açıklandı. Yamada; Guardian, Spike Rush ve yaşam kalitesinde çeşitli değişiklikler yapıldı.
Valorant Patch 1.03, Guardian’ın güç seviyesini daha uygun fiyatlı ağır-isabetli bir silah haline getirmek için çeşitli değişikliklerle birlikte geliyor. Yaşam kalitesindeki değişiklikler; özel bir buton sayesinde daha erken teslim oyu sunarak, teslim olmayı kolaylaştırmayı amaçlıyor. Valorant ‘da rekabetçi maçların artık berabere bitme potansiyeli de söz konusu.
Valorant 1.03 Yama İçeriği
Silah Güncellemeleri
Guardian
- Bedeli azaltıldı: 2700 > 2500
- Atış hızı azaltıldı: 6,5 > 4,75
- Delme gücü arttırıldı: Orta > Yüksek
- Komut sırası güncellendi: 0,083 >>> 0,1175
Harita Güncellemeleri
Haven
- Spike’ın yere bırakıldıktan sonra geri alınmasına engel olan bir nokta kaldırıldı.
Bütün Haritalar
- Oyuncuların harita modeli katmanlarının içine geçebilmesine olanak tanıyan birden fazla nokta düzeltildi.
- Sova’nın sensör okunun duvarların içinden geçebildiği belirli konumlar düzeltildi.
Mod Güncellemeleri
Spike’a Hücum
Yeni Küre: İkiz Avcılar
- Küre alındığında en yakındaki iki düşmanı kovalayan iki adet avcı kurt ortaya çıkar. (Kurtlar küre konumuna en yakın iki rakibi takip eder ve doğduktan sonra bir daha hedef değiştirmezler.)
- Kurtlar bir düşmanı gördüklerinde hızlanır ve yaklaştıklarında ona doğru atılırlar. Darbe indirdikleri düşmanı 4 saniyeliğine yavaşlatır ve görüşünü kısıtlarlar.
- Kurtların 100 Canı vardır ve hasar alabilirler.
- 15 saniye oyunda kaldıktan sonra veya hedefleri öldürüldüğünde kaybolurlar.
Yaşam Kalitesi
Teslim Olma Değişiklikleri
- Derecesiz modda teslim olmak için gereken evet oyu yüzdesi %100’den %80’e çekildi. (Yani 1 kişi bile hayır verdiği taktirde teslim olunabilecek.)
- Rekabet modunda teslim olmak için hâlâ %100 evet oyu gerekli.
- Artık 5. tur itibarıyla teslim olma oylaması başlatılabilecek.
- Teslim olma oylaması başlatmak için oyun içi menüye yeni bir düğme eklendi.
- Rekabet modundaki uzatmalarda yeni “iki farkla kazanma” sistemi hayata geçiriyor. Bu sistemde oyunun devam etmesi veya berabere kalınması kararı otomatik açılan oylamayla verilecek.
- Koleksiyon ekranına, tüm içerikleri veya yalnızca sahip olunan içerikleri görmek için işaretleyebileceğiniz minik bir kutucuk eklendi (koleksiyonunuzu yönetmek için ilave seçenekler ve düzenlemeler ilerideki yamalarda gelmeye devam edecek).
- “Sen ya da silah arkadaşın Spike’ı yerleştirsin veya imha etsin” görevinin bazen silah arkadaşlarının yerleştirdiği veya imha ettiği Spike’ları saymaması hatası giderildi.
- Geçiş ve başlangıç ekranları artık letterbox formatında.
- Savaş Bileti ve Kontrat ekranlarındaki metinlerin bazı dillerde üst üste binmesine neden olan hatalar giderildi.
- Hilelerin devrede olduğu özel oyunlarda artık hileler menüsünden bir sonraki turda oynamak üzere farklı bir ajan seçmek mümkün.
- Artık arkadaş silerken bir onay penceresi çıkacak.
- Sohbet penceresinde bir şey yazarken “Esc” tuşuna basmak mesajı silecek.
- Onay pencereleri düzenlendi. Artık birincil seçenek her zaman daha büyük ve sol tarafta olacak. Farklı noktalarda renk düzenlemelerine gidildi; örneğin yıkıcı eylemler için kırmızı renk tercih edildi. Tutarlı olması için bazı onay ve iptal düğmelerinin yeri değiştirildi.
- Intel ekran kartı kullanıcılarının Bind’daki görsel öğelerde karşılaştığı minik sorunlar giderildi.
- Modern donanımlar için ufak çaplı görüntü işleme düzenlemeleri yapıldı.
- Başlangıçta yaşanan çökmelerde görünecek bir hata penceresi eklendi; pencerede çökme sorunlarını gidermeye yönelik rehberi açan bir bağlantı bulunuyor.
- Artık yama notları ve ödeme penceresi 4K monitörlerde doğru çözünürlükte görünecek.
- Ödeme pencerelerindeki girdi yöntemi düzenleyici (IME) artık olması gerektiği gibi çalışıyor (Japonca ve Çince için).
- Oyuncular artık koleksiyonlarında ve Mağaza ekranında kaplamaların seviyelerine ayrı ayrı bakabilecek
- Uygunluk filtreli vuruş etkisi efektleri daha rahat okunacak şekilde güncellendi.
- Gözlemcilere ajan siluetleri eklendi.
- Siluetlerin görüntü işleme performansı iyileştirildi.
- Ajanların can çubukları artık gözlemcilere de görünecek.
- Hareket ederken birinin silah talebini gerçekleştirmek artık karakterinizi birden durdurmayacak.
- Özel oyunlar artık Turnuva Moduna ayarlanabilecek.
- En üst kademe olan “Işıyan” artık “Radyant” ismini aldı.
Giderilen Hatalar
- Tuzaklar kapı eşiğinden içeri yerleştirildiğinde, birisi kapıdan geçtiği halde tuzağın tetiklenmemesine sebep olan Cypher hatası giderildi.
- Ağ bağlantısının istikrarsız olduğu durumlarda Karşılaşma Sayacı’nın kasmasına sebep olan hata giderildi.
- Zıplama komutunu fare tekerleğine atayan oyuncuların halatlardan aşağı atlamasına engel olan sorun çözüldü.
- Öldükten sonra oyuna yeniden bağlanmaya çalışırken meydana gelebilen bazı görsel hatalar giderildi.
- Bariyer evresi duyurusunun normal oyunlarda da gözlemcilere görünmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Gözlemci puan tablosundaki çeşitli kullanıcı arayüzü hataları giderildi.