AJAN GÜNCELLEMELERİ
Breach
- Zelzele (X)
- Uyarı görselleri ultinin etki alanını daha net belirtecek şekilde güncellendi. Böylece ultiden etkilenip etkilenmeyeceğinizi daha kolay anlayabileceksiniz.
Chamber
- Randevu (E)
- Işınlanma sonrası silah kuşanma gecikmesi kaldırıldı: 0,7 sn. >>> 0 sn.
- Kartvizit (C)
- Devre dışı kalma menzili arttı: 4000 >>> 5000
- Tuzağın kurulma hızı azaldı: 4 sn. >>> 2 sn.
- Keskin Tarz (X) (X)
- Atış hızı %15 arttı.
Viper
- Yakıt Yenilenmesi
- Saniye başına yakıt yenilenmesi azaldı: %5 >>> %3,3
- Yakıt tükendikten sonra maksimum yakıt seviyesine ulaşma süresi: 20 sn. >>> 30 sn.
- Saniye başına yakıt yenilenmesi azaldı: %5 >>> %3,3
Çeşitli Güncellemeler
- Yoru’nun Fake At’ı (C) sersemleten yeteneklerden isabet aldığında artık görsel olarak etkileniyor.
- Omen’ın Gölgelerin İçinden (X) yeteneğinin repliği ayırt edilebilirliği arttırmak adına daha çabuk oynatılacak.
- Sova’nın pelerin dinamikleri elden geçirildi ve daha pürüzsüz hale getirildi. Pelerinin silueti, Sova’nın vücuduna rakiplerine konumunu açık etmeyecek kadar yakın kalmaya devam edecek.
- Sova’nın Şok Oku (Q), Keşif Oku (E) ve Brimstone’un Yakıcı’sı (Q) gibi el bombası benzeri fırlatılabilir
HARİTA GÜNCELLEMELERİ
Pearl
- B Rampa’daki ekran güncellendi ve hücre kaldırıldı.
- B Ekran değiştirildi.
- B Salon’a yeni bir hücre eklendi.
- B Bölgesi’ndeki sütun genişletildi.
SİLAH GÜNCELLEMELERİ
- Dikey çelik halatlardaki asgari mermi dağılımı normal yürüme hızındaki dağılımın %65’ine denk gelecek şekilde arttırıldı.
- Tüfekler: 0,8 >>> 1,3
- Classic: 0,35 >>> 0,55
- Frenzy: 0,35 >>> 0,52
- Ghost: 0,35 >>> 0,6
- Sheriff 0,35 >>> 0,78
- Hafif Makineliler: 0,3 >>> 0,65
- Keskin nişancı tüfekleri ve pompalı tüfeklerde değişiklik yok.
- Yatay çelik halatlarda yürüme ve koşma hızındaki mermi dağılımı, normal zemindeki yürüme ve koşma hızındaki dağılıma eşit olacak şekilde arttırıldı.
Shorty
- Yedek cephane sayısı azaldı: 10 >>> 6
- Bedeli arttı: 150 >>> 300
- Yakın menzilde verdiği hasar azaldı: 12 >>> 11
- Orta menzilde (7 metre) verdiği hasar azaldı: 8 >>> 6
Frenzy
- Asgari mermi dağılımı arttı: 0,45 >>> 0,65
- Mermi dağılımı eğrisi güncellendi.
- Mermi dağılımı artık 6. mermi yerine 5. mermide en yüksek seviyeye çıkıyor.
- Dikey geri tepme eğrisi güncellendi.
- Geri tepme artık 6. mermi yerine 5. mermide en yüksek seviyeye çıkıyor. Bu değişikliği telafi etmek adında toplam geri tepme azaltıldı.
Geri Tepme Düzenlemeleri
- Koşma Halindeki Dikey Geri Tepme Çarpanı:
- Phantom: 1,5 >>> 1,8
- Spectre: 1,5 >>> 1,8
- Vandal: 1,5 >>> 1,8
- Frenzy: 1,25 >>> 1,5
- Phantom’ın yedek cephane sayısı azaldı: 90 >>> 60
- Vandal’ın yedek cephane sayısı azaldı: 75 >>> 50