1. Anasayfa
  2. VALORANT

VALORANT 3.09 Yama Notları

VALORANT 3.09 Yama Notları
0

Valorant 3.09 yaması ile beraber Classic Sağ Tık hata payları arttırıldı. Fracture’da ise bariyerlerin yerleri değiştirilirken A Salon’daki ulti küresinin yeri de değiştirildi. Ayrıca bir önceki yama ile gelen, Jett’in “Hafifle” yeteneğinin animasyonundaki sıkıntı ve Cypher’ın Breeze’deki kapıyı kırabilmesini sağlayan hatalar giderildi. Yama notlarının tamamı, VALORANT Yardımcı İletişim Uzmanı Jeff Landa’nın açıklamalarıyla yazının devamında:

VALORANT 3. Kısım Savaş Bileti ve rekabet modu sıfırlanmasının yanı sıra (yakında yeni bir ajan da geliyor), Classic’i biraz elden geçirdik ve Fracture’daki eşyaların yerini biraz değiştirdik.

VALORANT 3.09

VALORANT 3.09 SİLAH GÜNCELLEMELERİ

Classic (Sağ Tık)

Classic, yakın ve orta menzilli karşılaşmalarda özellikle oyuncu onu zıplayarak veya hareket halindeyken kullandığında çok baskın bir güç sergiliyordu. Dolayısıyla silahın zıplarken, koşarken ve yürürken sahip olduğu etkin isabetliliği azalttık. Bununla amacımız, silahın ideal kullanım koşullarının yalnızca çok yakın menzillerde olması.

  • Yürürken atış hata payı arttı: 0,05 >>> 0,6 (toplam hata payı 1,95 iken yüründüğünde 2,5’e çıkıyor)
  • Koşarken atış hata payı arttı: 0,2 >>> 1,3 (toplam hata payı 2,1 iken koşulduğunda 3,2’ye çıkıyor)
  • Zıplarken atış hata payı arttı: 1,1 >>> 2,1 (toplam hata payı 3,0 iken koşulduğunda 4,0’a çıkıyor)

HARİTA GÜNCELLEMELERİ

Fracture

  • B Avlu’daki saldırı bariyeri Saldıran Taraf Köprü’ye doğru biraz geriye çekildi. Böylece, savunmacılar alanı daha kolay ele geçirebilecek.
  • A Halat’taki savunan taraf bariyeri, Gözcülerin hazırlanmasına ortam sağlamak adına halatların üstüne taşındı.
  • A Salon’daki küre, saldıranların daha az avantajlı olması için daha tarafsız bir bölgeye taşındı.
  • Saldıranların başlangıcına siper alınabilecek bir nesne eklendi. Böylece Salon girişinden B Ana’ya giden uzun görüş alanının engellenmesi amaçlandı. Bu sayede, savunanların hızlı bir şekilde arkadan geldiği durumlarda saldıranların üzerindeki baskı biraz azalmış oldu.

OYUN SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ

  • Kasmayan Halatlar/Çelik Halatlar
    • Halatlarda veya çelik halatlarda durulduğunda veya yön değiştirildiğinde görülen hareket kasması sorunu düzeltildi. Bu durumla özellikle art arda kısa bir mesafe hareket ettikten sonra durulduğunda karşılaşılıyordu.

ESPOR ÖZELLİKLERİ

  • Oyun kumandası kullanan gözlemciler artık sağ tetik tuşuyla (R1) hızlandırırken X/Y eksenini de kullanabilecek.
    • Serbest kamera gözlemcilerine müjde!
  • Gözlemciler artık takımları karakterlerin kullandığı baskın ellerine göre ayırt edebilme seçeneğine sahip.
    • Bu ayar açıldığında, karşılaşmaya saldıran tarafta başlayan takımdaki karakterler sağlak, savunan takımdakilerse solak olarak görünecek.

GENEL

  • Tüm oyun sunucularına giden tek bir yol var.
    • Özellikle bir sunucu tercih eden oyuncular daha önce tercih ettikleri konumun artık olmadığını fark etmiş olabilir. Merak etmeyin, sadece oyun sunucularına giden iki yolu birleştirdik fakat bunu yaparken herhangi bir sunucuyu kaldırmadık.

HATALAR

Rekabet Modu

  • Varsayılan Kısım Kademesi Rozeti’nin derecesiz oyunlarda yükleme ekranında görünmesine sebep olan hata giderildi.

Ajanlar

  • Cypher artık Breeze’deki kapının üstüne Gizli Kamera yerleştirerek kapı açıldığında onu yok edemiyor ya da kapının diğer tarafını göremiyor.
    • Aynı şekilde, Cypher’ın aynı bölgede Gizli Kamera yerleştiremediği rastgele yerler de düzeltildi.
  • Jett’in Hafifle yeteneğinin görsellerinin birinci şahısta yanlış görünmesine sebep olan hata giderildi.

Kaynak: https://playvalorant.com/tr-tr/news/game-updates/valorant-3-09-yama-notlari/

Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments