Yama Notları – HARİTA GÜNCELLEMELERİ
Yeni Harita: Icebox
Icebox’ın Spike bölgeleri, arkasına saklanacak birçok siperden ve dikey yapılardan oluşan karmaşık çatışma alanlarından oluşuyor. Haritadaki çatışmalarda, keskin nişan alma ve oyuna adapte olabilme becerileri önemli bir rol oynuyor. Ayrıca, haritada bulunan ve bir yerden başka bir yere hızla gitmeyi sağlayan çelik halatlar hızlı şekilde aksiyona atılma hissini pekiştiriyor ve haritaya dikey anlamda hareketlilik katıyor.
Icebox’ın Spike bölgeleri, arkasına saklanacak birçok siperden ve dikey yapılardan oluşan karmaşık çatışma alanlarından oluşuyor. Haritadaki çatışmalarda, keskin nişan alma ve oyuna adapte olabilme becerileri önemli bir rol oynuyor. Ayrıca, haritada bulunan ve bir yerden başka bir yere hızla gitmeyi sağlayan çelik halatlar hızlı şekilde aksiyona atılma hissini pekiştiriyor ve haritaya dikey anlamda hareketlilik katıyor.
Kısacası ;
● Yamanın ilk başlarında, derecesiz oynayan oyuncular Icebox’la daha sık karşılaşacak.
● Halat kullanım sırasında ani dönüşleri önlemek için hızlanma düzenlendi
● Oyuncunun yükseltici halat üzerinde isabet alması durumunda vurulma etkisi eklenecek.
● Bu değişiklikler yükseltici halatları ve çelik halatları kullanan oyuncuları çatışma esnasında daha az sıyrılgan hale getirmek için yapıldı.
Yama Notları – REKABET GÜNCELLEMELERİ
Rekabetçi 2. Kısım, 1.10 Yaması’yla 3. Kısım başladığında sonra erecek. Yani 2. Kısım’daki Kısım Kademeniz kaydedilecek ve 3. Kısım için yerleştirme karşılaşmalarına başlayacaksınız. 3. Kısım’daki yeni içerikler ve değişiklikler bakalım gidişatınızı nasıl etkileyecek. Bol şanslar!
Dereceli oyuncuları 2. Kısım için Kısım Kademesi Rozeti alacak ve 3. Kısım rozeti için çalışmalara başlayacak. Oyuncuların Kısım Kademesi, en iyi dokuzuncu zaferlerinden oluşur. Bunun yanı sıra oyuncular ulaştıkları en yüksek beceri kademesini görmek için rozetlerinin üstüne de bakabilir. Rozet sadece dereceli oyunlardaki başarıları yansıtır ve rekabetçi oyun lobisinde, harita yükleme ekranında, oyun içi çatışma raporunda ve oyun sonu MVP ödülünde oyuncu kartının üzerinde gösterilir.
Kısacası ;
● Artık oynamayı tercih ettiğiniz sunucuyu seçebilecek ve böylece oynamak istediğiniz sunucuda eşleşme ihtimalini arttırabileceksiniz.
● Grup içi beceri kademesi farkı en fazla 3 aşama olacak şekilde sınırlandırılacak (eskiden 6 aşamaydı).
– Ayrıca takımlar arasındaki beceri farkını azaltmak için rekabetçi eşleştirme sistemini de sıkılaştırdık.
● Ölümsüzlük ve üzerinde sadece galibiyetler, mağlubiyetler ve kaç turun kazanıldığı/kaybedildiği göz önüne alınacak; fakat bireysel performanslar hesaplamalara doğrudan dahil edilmeyecek.
– 3. Kısım’da test edip aldığımız sonuçları takip ederek gerekirse bu değişiklikleri tüm kademelere uygulayacağız.
Yama Notları – MOD GÜNCELLEMELERİ
Ölüm Kalım Savaşı
● Oyuncu sayısı arttı: 10 >>> 14 oyuncu
● Dirilme algoritması oyuncuları daha güvenli noktalarda diriltecek şekilde güncellendi.
● Periyodik konum dalgası kaldırıldı. Artık yalnızca dirildikten sonra bir dalga yayılacak.
● Karşılaşma süresi arttırıldı. 40 skora ulaşıldığında (eskiden 30’du) veya 9 dakika sonra (eskiden 6’ydı) karşılaşma sona eriyor.
● Birini Katledince Otomatik Silah Doldurma: Oyuncular birini katlettiğinde ellerindeki silah otomatik olarak tamamen dolar (Ares ve Odin’de 30 mermi dolar).
● XP artışı 500 XP‘den 900 XP‘ye çıkarıldı.
YAŞAM KALİTESİ
● Savaş Bileti’nde artık Elektro kaplama setine ait stiller bulunuyor. Bunlara bedelsiz Elektro Sheriff de dahil.
● Mini harita performansı iyileştirildi
● Turnuva modu etkin olan özel oyunlara artık toplamda 12 gözlemci katılabiliyor.
● İstenen silahlar artık dükkâna geri satılabiliyor. Bunu yapınca silahın bedeli satın alan oyuncuya iade ediliyor.
● Yerleştirme/imha etme gösterge arayüzü artık gözlemciler için her zaman görünür olacak ve eylemi gerçekleştiren oyuncuyu da dahil edecek.
● Oyuncular artık havalandırmadaki halatları kullanarak aşağı inerken takılı kalmayacak (A Kule’den çıkarken).
SOSYAL GÜNCELLEMELER
● Oyuncular artık arkadaşlarına not ekleyebiliyor ve bunları görebiliyor. League of Legends’daki notlar VALORANT’ta da aynı şekilde görünecek. Oyuncular bu notları VALORANT üzerinden düzenleyebilecek.