1. Anasayfa
  2. Diğer

Rainbow Six Siege 1.89 Güncellemesi

Rainbow Six Siege 1.89 Güncellemesi
0

Ubisoft oyunseverler için Rainbow Six Siege güncellemesi 1.89 yama notlarını açıkladı, şimdi oyunun PS4 ve Xbox One sürümleri için indirilebilir hale geldi.

OYUN İÇİ BİLDİRİMLER

Gelecekteki pop-up’ların daha az spam olmasını sağlamak için bildirim sisteminde yapılan bazı güncellemeler.

APAC 2SV

11 Ağustos 2020’den sonra, APAC’de PC’de sıralanmış olmak için 2 Adımlı Doğrulama zorunlu olacaktır . Bu tarihten önce 2SV’yi etkinleştirmediyseniz, hesabınızda 2SV etkinleştirilene kadar Sıralaması kuyruğundan kilitlenirsiniz.

Https://account.ubisoft.com adresindeki hesap yönetimi bölümünde 2SV’yi etkinleştirin !

OYUN GÜNCELLEMELERİ

rainbow six siege
Rainbow Six Siege

Değişiklikleri dengeleme hakkında daha fazla bilgi için Tasarımcı Notlarımıza bakın .

DURAKSAMA

Bir Lego’ya adım attıysanız… bu daha da acıtır.

Gadget’ının kullanımını biraz daha keyifli hale getirerek, Gridlock oyuncularının hayatlarını biraz daha kolaylaştırmak istiyoruz.

  • Gridlock’un Caltrop dağıtım süresini 9 saniyeye düşürdü (13 saniyeden daha düşük).
  • Tek tek Caltrops dağıtım süresini 0,45 saniyeye düşürdü (0,7 saniyeden daha düşük).
  • Rastgele yerleştirme varyasyonu aralığını 0,05 saniyeye düşürdü (0,1 saniyeden aşağı).
  • Dağıtım sırası başlamadan önce 0,45 saniyelik bir gecikme eklendi (önceden gecikme yok).

ORYX

Oryx’in çizgisini daha fazla kullanmasına izin vermek istiyoruz ve eklenen hareketlilik ve dayanıklılık onu oynamak için biraz daha eğlenceli hale getirecek.

  • Çizgisini yumuşak bir duvardan kullanmak, tüm çizgi ücretlerini tüketmeyecektir.
  • Kısa çizgi yenileme süresini 12 saniyeye (8 saniyeden) arttırdı.
  • Tüm tire için tire kurtarma süresi şimdi 0,5 saniyedir. (Önceki kurtarma süreleri: yumuşak duvar = 1s, düşman = 0.7s).
Rainbow ps
Rainbow Six Siege Playstation

Füze

Rehineleri sakla!

Fuze’ye ek bir ücret karşılığında biraz daha fazla varlık ve fayda sağlar.

  • Küme ücretlerinin sayısını 4’e (3’ten) yükseltti

OYNANIŞ

PUSHBACK MEKANİĞİ

Yumuşak duvar etkileşimleriyle tutarlılığı korumak için, duvarlardan itilen düşmanlara Oryx’in içinden geçtiği zamanki geri bildirimi veriyoruz.

  • Nomad’ın airjab’ları veya Oryx’in çizgisi tarafından bir duvardan itildiğinde, oyuncular Oryx’in yumuşak bir duvardan geçtiğinde olduğu gibi aynı geri bildirimi alır ve aynı hasarı (5 hp) alırlar.
HATA DÜZELTMELERİ
  • SABİT – Ace’nin SELMA’sında eksik bağlantı etiketleri.
  • SABİT – Ace’nin SELMA, bazı kirişlerde belirli bir şekilde atıldığında sıkışabilir ve kurtarılamaz hale gelir.
  • DÜZELTİLDİ – Bir pencereden veya kapaktan boğuşurken Amaru, sprint ve ADS düğmelerini inişten hemen önce zamanlarsa LMG’si ile daha hızlı nişan alabilir.
  • SABİT – IQ’nun gadget’ı Melusi’nin Banshees’in anahatlarını ve mesafesini göstermeyecek.
  • SABİT – Zofia’nın sarsıntı bombaları harici patlamalardan etkilenir ve hedef konumdan sıçrayabilir.
  • SABİT – Tüm haritalardaki kapı pencerelerini ve pencereleri düzleştirme.
  • SABİT – Yattaki bazı duvarları tahrip ettikten sonra yüzen ve yıkılmaz ahşap kareler.
  • SABİT – 1F Uçağın Teknik Oturması içinden ateş ederken ateşli silah sesleri boğuk çıkıyor.
  • SABİT – Çeşitli menü / UI düzeltmeleri.
  • SABİT – Çeşitli kozmetik düzeltmeler.
  • SABİT – Haritalarda çeşitli Aydınlatma sorunları.
  • SABİT – Çeşitli mağaza görsel ve kozmetik düzeltmeleri.
  • SABİT – (PvE) Ace’nin aygıtı ile AI arasındaki etkileşim.

Oyunları Takip Ederek Seven. İletişim: [email protected]

Yazarın Profili
İlginizi Çekebilir
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments