Profesyonel CSGO oyuncusu missharvey, fps oyununda rekabetçi sahneye yeterli desteği göstermediği için Valve‘ye karşı sesini yükseltti. 34 yaşındaki oyuncu, Dexerto‘daki bir köşe yazısı aracılığıyla oyunun geleceği ve CSGO’dan çıkan “yenilik eksikliğinin” nihayetinde nasıl sona yol açabileceği konusundaki endişelerini paylaştı.
Missharvey, CSGO’nun en yüksek eş zamanlı oyuncu sayısı olan 1,3 milyona Nisan 2020’de ulaştığını ve o zamandan beri istikrarlı bir şekilde düştüğünü belirtti. CSGO’nun oyun mekaniğinin hala geçerli olduğundan bahsetti ancak sekiz yıl sonra insanlar bundan sıkılmaya başladı. Oyuna eklenen yeni içerik eksikliği ve bu konuda Valve’nin iletişim eksikliği nedeniyle sorun daha da kötüleşiyor.
Missharvey, Valve’ın CSGO’yu bugün olduğundan daha iyi bir oyun haline getirmek için topluluk geri bildirimi üzerinde çalışmasını istiyor. Ayrıca Riot Games‘e, Valorant hakkında topluluklarından aldıkları geri bildirimlere aktif olarak yanıt verdikleri ve yapacakları şeyler konusunda şeffaf oldukları için övgüde bulundu. “Aslında Valorant’ın geliştirici ekibinin Counter-Strike oyuncularını Valve’in kendisinden daha çok dinlediğini hissediyorum” dedi.
Riot’un FPS türüne yaklaşımı 2 Haziran’da yayınlanmasının ardından gerçekten büyük bir ilgi gördü. Birçoğu, Valorant‘ı rekabetçi oyun dünyasında bir sonraki büyük isim olarak görüyor ve CSGO sahnesindeki önde gelen şahsiyetlerin yanı sıra popüler yayıncılar da Valorant’a geçti.
Missharvey, “Kariyerimde Valve’ın bize daha fazlasını göstermesini dilediğim birçok kez oldu ve bir kez daha dönüm noktasındayız,” dedi. “Zirvede kalmak için ihtiyaç duydukları her şeye sahipler ancak arkalarına yaslanıp diğer oyunların yetişmesine izin vermekten mutlu görünüyorlar. Demek istediğim, 2020’de 64 tikli rekabetçi sunucular? “
Kaynak; TalkEsports