Yeni yama notları açıklandı. Şampiyonlara gelen değişiklikler kadar rünler ve sihirdar büyülerinde de önemli değişiklikler var. Gelin bunlara göz atalım;
YAMADA ÖNE ÇIKANLAR
Akali: Q hasarı arttı.
Brand: Alev almış rakipler katledildiğinde yenilenen manası arttı.
Cassiopeia: Taban can ve zırh değerleri azaldı, büyü direnci arttı.
Fiddlesticks: W’nun minyon hasar azaltması arttı.
Senna: Senna’nın gerçekleştirdiği kritik vuruşların, saldırılarının hazırlanma süresini doğru miktarda azaltmamasına yol açan hata giderildi.
Pasifin sis hayaleti düşürme ihtimali arttı.
Trundle: Taban can değeri ve can, mana yenilemesi değerleri yuvarlandı.
W yeteneği bir zayıflatma alsa da son seviye de küçük bir artış söz konusu.
Varus: Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. Q’nun hasar oranı azaldı.
Viktor: Q yeteneğinin deşarj oranı ve hasarı arttı.
Volibear: Oynanış iyileştirmeleri yapıldı. Taban mana büyüme oranı ve can büyüme oranı azaldı. Q ve W yeteneğinde ki hataları giderildi ve yaşam kalitesi değişiklikleri yapıldı. R’nin kuleleri devre dışı bırakma süresi arttı, etki alanının merkezi büyüdü ve taban hasarı arttı; hatalar da giderildi.
Xayah: Ultisinin taban hasarı arttı.
Yasuo: Taban canı azaldı. Pasifinin kalkanı arttı. W’nun bekleme süresi arttı.
RÜNLER ve SİHİRDAR BÜYÜLERİ
Hızını Al: Hızını Al ve Gözü Kara rünlerinin seçilme oranları epey düşük ve işlevleri net değil. Hedefimiz etkilerini genişleterek daha fazla şampiyon tarafından kullanılabilmelerini sağlamanın yanı sıra, aynı zamanda daha kolay anlaşılabilmeleri için onları basitleştirmek.
Muhafız: Bazı şampiyonlarda daha fazla etki sergilemesine rağmen, çoğu zaman tercih edilmeyen ve yok sayılan bir anahtar rün. Oyunculara rünün ne zaman tetikleneceğine dair daha fazla kontrol veriyoruz. Hareket hızı güçlendirmesini kaldırıp kalkanını güçlendirerek hedeflenen savunma etkilerini arttırıyoruz. Böylece rünü daha etkili hale getiriyoruz. Bunlarla birlikte anahtar rünün, değişikliklere rağmen benzer bir güç seviyesine sahip olmasını hedefliyoruz. Fakat artık daha az can sıkıcı ve daha güvenilir olacak. Artık takım arkadaşlarınızı daha iyi koruyabileceksiniz.
Yırtıcı: Yırtıcı çoğu zaman zor kullanımı ve net olmayan işlevi yüzünden avının izini kaybediyor. Sadece birkaç ormancıda tercih edilen işlevselliğini genişleterek rünü daha standart bir savaş başlatma seçeneği haline getirmeye çalışıyoruz.
Kan Tadı: Bekleme süresi göstergesinde yaşam kalitesi değişikliği yapıldı.
Gözü Kara: Gözü Kara ve Hızını Al rünlerinin seçilme oranları epey düşük ve işlevleri net değil. Hedefimiz etkilerini genişleterek daha fazla şampiyon tarafından kullanılabilmelerini sağlamanın yanı sıra, aynı zamanda daha kolay anlaşılabilmeleri için onları basitleştirmek.
Hayalet: Hayalet uzun zamandır pek çok şampiyon için etkili bir sihirdar büyüsü değil. Diğer sihirdar büyülerine kıyasla kuvvetli olan yönlerini öne çıkarmaya karar verdik. Bunun için gücünü arttırıyor ve büyüyü agresif kullanmayı sevenler için sürekli bir hareketlilik etkisi ekliyoruz.
ELEMENTAL YÜZEY ŞEKİLLERİ
Alev Vadisi Yüzey Şekilleri
- Gromp’un yakınındaki her üçlü çalının yakınlarına Saçartohumlar eklendi.
- Kurt kampının yanına Saçartohumlar eklendi.
- Üslerin kapılarının önüne Saçartohumlar eklendi.
- Girintilere Saçartohumlar eklendi.
Bulut Vadisi Yüzey Şekilleri
- Üslerin kapılarının önüne Keşif Çiçekleri eklendi.
- Nehirdeki üçlü çalıların önlerine Keşif Çiçekleri eklendi.
- Bulut Vadisi’nin hız bölgeleri artık şampiyonlarla çatışmıyorken %35 Hareket Hızı sağlıyor (eskiden her zaman %20 Hareket Hızı sağlıyordu).
Yama notları genel incelemesi bu şekilde. Kimi şampiyonlar tekli koridorda güçlendirilirken kimisinin alt koridorda ki gücü azaldı. Seçilme oranı artan ve güçlü olanlara da tatmin edici dengelemeler geldi. Umuyoruz ki rünlerde ki ve sihirdar büyüsünde ki bu değişiklikler oyunun oynanışını etkileyecekler. Gelecek yama notlarında görüşmek üzere.